Категорії

Блоги

Чому саме ми

 "Хочу дешевше"

 

Приділіть вашій покупці лише на 5-10 хвилин більше вашого часу.
 
Натомість ми надамо додаткові відсотки знижки на вибраний товар.
Це не акція, а постійна пропозиція від нашого магазину. Скажіть іншим покупцям, чому ви вибрали саме цю модель, а також напишіть свої враження від роботи будь-якого побутового приладу.
Під час вибору та пошуку якогось товару в інтернет магазинах, найбільшою проблемою покупців є відсутність можливості «помацати» товар руками. Тим більше, що однотипних речей сотні, і за одними технічними характеристиками дуже складно зрозуміти як працюватиме саме та функція, через яку часто вона купується.
Досвід у купівлі та перевірці техніки у всіх не такий вже й великий – згадайте, скільки разів у житті ви чи ваші друзі купували телевізор. Якими критеріями вибору керувалися і скільки нез'ясованих питань у вас залишалося на момент покупки.
Одним із виходів із цієї ситуації стали відгуки, які можуть залишати покупці, після того, як вони вже зазнають покупки в польових умовах… Однак «можуть», на жаль, рідко означає «залишають». Не шкодують цього часу, переважно, ті кого з якихось причин не влаштував наданий магазином сервіс. Як підсумок – замість відгуків про товар, читаємо різні думки про терміни та якість доставки. Гірше можуть бути лише явно куплені, захоплені дифірамби, які не несуть жодної конкретики.
І все ж таки в кожному будинку є придбані товари, за якістю роботи яких можна написати не одну книгу. Також завжди знайдуться люди, для яких ці відгуки будуть цікавими та корисними. Виходячи з цього, ми надаємо вам можливість залишити свій відгук та отримати знижку на покупку, ще в момент здійснення замовлення.
Как это будет происходить.
 
Після того, як ви додали товар до себе в кошик, натискаєте «Хочу дешевше» і у вас відкривається лист опитувальника. У ньому треба лише відповісти на кілька питань, що стосуються критеріїв вибору товару, що знаходиться у кошику. Таким чином, у вас є частина знижки. Якщо ви хочете збільшити її розмір, тоді переходимо до другої частини. Як уже говорилося, - напевно ви зможете написати відгук на якийсь товар. Або на той, що вже є у вас, або на той, враженнями про яке ділилися ваші знайомі. Це може бути і той товар, якого на даний момент немає в магазині, і навіть який вже не випускається. Головна умова – відкликання має допомогти майбутнім покупцям у правильній оцінці товару, або торгової марки. Це означає, що якщо ви знаєте що в мікрохвильовій печі, який-небудь торгової марки погано працює гриль, то відзначаємо в чому саме це проявляється. Якщо принтер не треба довго налаштовувати, він добре ладнає з СНПЧ, швидко робить копії і видає якісні знімки, - так і пишемо ... Хороший відгук, ви залишаєте або поганий - не так важливо, головне щоб він був правдивим.
Далі, ваш відгук перевіряється операторами. Це живі люди, які стежать за відсутністю нецензурних виразів та загальною грамотністю тексту. Якщо все гаразд, то протягом 2-3 хвилин ціна товару в кошику змінюється з урахуванням вашої знижки. Єдине «але», - оператори мають свій робочий день, - з 09.30 до 18.00 Саме в цей час обробка замовлення виконається в режимі онлайн.
 
Основна ідея інтернету – об'єднання колективних знань в одне ціле та відкритий доступ до них кожному учаснику. Дана послуга дозволяє не тільки відчутно заощадити на купівлі, але і внести свій посильний внесок у уявлення інших покупців про конкретний товар. Відповідно, відгуків побільшає, і вибрати товар буде простіше. Крім миттєвої економії, з'явиться можливість вибирати між ціною розкрученого бренду і не менш якісними товарами компанії, яка нещодавно вийшла на ринок… (Яскравим прикладом можуть бути китайські DVD плеєри BBK, які за ціною, функціоналом та якістю давали велику фору багатьом іменитим конкурентам). Можливість знаходити такі товари – не надто висока ціна за 5 хвилин часу.

Навіщо це потрібно нам (інтернет-магазину)?

У це може і важко повірити, але магазинам, в принципі, однаково що продавати. Будь це, наприклад, лампочки розжарювання "Іскра" або енергоефективні лампи "Maxus". Парова система для прасування Karcher або праска LivStar. Якщо їх купують, значить вони будуть на сторінках сайту магазину. Набагато більше магазин турбує задоволеність покупців. Кожному ясно, що якщо покупець за свої гроші отримав саме те, на що він розраховував, то найімовірніше за наступною покупкою він повернеться до цього ж магазину, а то й друзів приведе... Відповідно, невдала покупка – це незадоволений покупець плюс зайва метушня з поверненням товару спочатку в магазин, а потім і виробнику (і те, якщо товарний вигляд не постраждав). Так що магазину набагато вигідніше щоб клієнти спочатку купували саме те, що їм потрібно, а також, щоб річ, що купується, працювала довго і якісно.
Насамкінець, залишається тільки сказати, що багато хто думає, що професійні консультанти в супермаркетах допоможуть вибрати потрібний саме вам товар… З одного боку це так і є, - для цього вони там поставлені і для цього ж їх навчають. Однак глянемо правді в очі – консультанти теж люди, і теж хочуть заробити премію (або не заробити штраф). план грамотної консультації. Користуючись своїми професійними знаннями, вам просто «впарюватимуть» лежачий товар, на який, у кращому разі, є акція.
 
 
"Моніторинг конкурентів онлайн"
 
Наш сайт завжди робить все можливе для того, щоб максимально спростити відвідувачу пошук та вибір продукції. У цьому нам дуже допомагають відгуки користувачів та їх цінні пропозиції щодо впровадження бажаних функцій.
За численними пропозиціями представляємо вашій увазі новинку у функціоналі нашого сайту – паралельний показ цін з інших сайтів. Користувачами давно вже помічено, що переважна більшість інформації на сайтах інтернет-магазинів практично копіює один одного. Покупцям, у цій ситуації, залишається лише вибрати магазин із найменшою ціною і з найвигіднішими умовами оплати та доставки.
Введенням цієї функції ми прагнемо значно спростити завдання користувача пошуку найпривабливішого, у плані ціни, магазину. Більш того – для прозорості цінової політики нашого сайту, у видачу цін ми свідомо включаємо таких гігантів інтернет-комерції, наприклад, як Яндекс Маркет та/або Хотлайн.
Як це відбувається. Коли відвідувач відкриває сторінку товару, біля цінника розміщуватиметься список, що випадає, де і можна буде бачити ціни на цей же товар на інших сайтах.
Звичайно, ми надаємо більш розширену версію цього нововведення для зареєстрованих користувачів. Виявлятися це буде в тому, що незареєстровані відвідувачі сайту, або користувачі, що не пройшли авторизацію, будуть бачити ціни тільки двох-трьох сайтів. Користувачам, що авторизувалися, вже буде надана викладка з набагато більшою кількістю розцінок.
Всі дані, що показуються користувачам, беруться з першоджерел у режимі online, у чому неважко переконатися простим натисканням кнопки миші.
Ми усвідомлюємо те, що цілком імовірний той факт, що в деяких випадках ціна конкурентів буде дещо нижчою, ніж наша. У когось із конкурентів може бути акція на певну групу товарів, та й демпінг ніхто ще не скасовував. Ми свідомо йдемо на цей крок, оскільки однією з головних переваг нашого інтернет-магазину є збільшений термін перевірки товару. Замість положень за законодавством 14 днів, ми можемо запропонувати покупцю 33 календарні дні, протягом яких він може просто повернути товар належної якості без жодних пояснень.
Не будемо розкидатися високими словами про служіння клієнтам тощо. Головна мета будь-якого бізнесу – заробляти гроші. На щастя, заробити їх, у сучасній торгівлі, можна лише надавши найбільш якісний товар та відповідний сервіс. Щиро сподіваємося, що наш сайт, а також послуга «ціни онлайн» зможуть вам допомогти у виборі як самого товару, так і його придбання.